Ont!

Vaknade när Totte gick upp imorse och kunde inte somna om! Det gick bara inte, så jag har låg vaken till 9, sen åt jag frukost. Efter ett tag blev det bara tråkigt att ligga i sängen och Skrutt ville nog att jag skulle upp för hon gjorde illa mig!  Men det gör inget =) Hon får skada mig hur mkt hon vill har jag lovat.

Har hunnit gå igenom alla 3 kassar barnkläder vi fick av Carina och sorterat de =) Sen skrivit ner allt vi har i strl 50-68, så snart ska jag ta en tur upp till centrum och kolla lite på lindex och HM =)
Sen vill jag egentligen åka till babyproffsen, babyland och Coop, men det får vänta =)
Babyproffsen har jättegulliga bodies(3 för 100) och pyjamaser(2 för 100), vilket jag tycker är billigt, skulle ha köpt det härom dagen när vi ändå va där, men jag visste inte hur mycket vi hade av alla strl.

Glömde skriva att jag stötte på Marie igår(Tottes kusin) hon fick barn i september förra året, en liten Nellie, och hon är ju helt underbart söt! Man verkligen längtar själv när man ser henne =)

Ja måste börja fixa mig nu, vi hörs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0