Jobba!

Sovit jättedåligt inatt, och Skruttan gjorde det inte lättare heller. Vaknade minst 4 gånger och var tvungen att snurra runt ett tag innan jag kunde somna om. Va tvungen att gå på toa 2 gånger och under de gångerna jag va vaken så vaknade Skrutt självklart och skulle sparka och puffa.
Visst jag tycker det är jättemysigt att hon puffar o sparkar, jag känner hellre hennes sparkar än inget alls så jag ska inte klaga.

Mams o paps va här igår, de bjöd på middag, det va gott =) Totte jobbade kväll o kom vid 22:30, saknade han hela dagen, och idag så jobbar han igen, kommer hem typ när jag börjar.
Men jag har verkligen längtat efter idag! Min första arbetsdag på det här året :D på typ en månad, haha.. jag saknar att ha pengar. Men vi får se hur länge jag orkar jobba, magen blir ju inte mindre direkt och ryggproblem blir ju bara värre. Får ont om jag sitter eller ligger för länge nu. Hm... hur ska man göra =S

Nej men nu ska jag ta tag i disken från lunchen sen ta en powernap, försöka lägga in musik på min mobil så jag har nåt att lyssna på till jobbet.

Ha en bra dag

Tudeloo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0