Fy fan!

Jag är förbannad på hela det här systemet! För över 1månad sen skickade jag in mitt moderskapsintyg, i tid o allt! Men jag har fortfarand einte fått några papper ännu! Jag känner mig stressad över allt just nu!
Så jag har ringt och frågat hur det går och de har inte ens tittat på pappret! Det har gått en j*vla månad och de har inte ens vänt på pappret! Vilket gör mig förbannad!
När folk är gravida ska de njuta av det, inte gå runt o stressa över föräldrapenning o papper! Tycker inte de har koll på något just nu egentligen! Fick ett nytt avlagspapper o mitt aktiveringsstöd, som jag fick för 1-2 månader sen, fattar inte varför jag fick det igen. Nej men jag är så trött på hela försäkringskassan att jag vill skrika!

Jag är så arg att jag nästan gråter! Nej egentligen vill jag bara kasta massa saker!

Update:
Att man kan bli så nere pga en småsak. Jag ger upp vissa dagar, när allt bara går fel. Jag vill bara kasta iväg massa saker! Bli av med all agression! Fy fan.... man bara ger upp!


Kommentarer
Anonym

Du får slå på mig lite grann på söndag så kanske det känns bättre.



Kram

2009-01-15 @ 19:46:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0