Farsta

Farsta Centrum idag, jättekul! Handla saker till mig den här gången, eller ja, jag köpte faktiskt en sak till Skrutt =) En body som jag o Robin såg på HM häromdagen men så köpte jag den inte, men då hitta jag 3 olika HM presentkort som jag använde =)

Sen köpte jag underkläder och ett sovlinne på HM, ett långt vitt linne, och en klänning på Gina, och 2 tshirts på Lindex, allt på Presentkort jag fick när jag fyllde år =)

Sen köpte jag också 2 ramar till UL-bilderna, fast de inte blev så bra så vill jag ha 2 inramade iaf =) De köpte jag på Hemtex där jag också hade presentkort!

Snart ska vi tvätta, måste bara hitta några sköna kläder att sätta på mig.


Sen blir det väl myskväll som vanligt ;)

Tudeloo


Magen v 25+5


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0