10 timmars

Hemma igen efter 10-timmars arbetspass, stod i disken då vi va 7 st idag. Kändes skönt, men det blir mer lyft då tyvärr. Pappa kom och hämrader mig =)
Så ikväll blir det att sova med varm vetekudde så får vi se om det är bättre imorgon.  Skrutt håller på som vanligt, eller ja hon har vart jätteaktiv sen vi kom från förlossningen, vet inte varför men jag klagar inte fast hon sträcker ut hela sig och det spänner i hela magen =) Det höll hon på med inatt, lite ont gjorde det, men som sagt jag klagar inte, det är bara mysigt.

Så fick Skrutt en jättefin tjocktröja/byxor av min mamma =) jättefint! Hade tänkt köpa den häromdagen men jag gjorde inte det, som tur va =)

Imorgon är det tvättdag, ska bli skönt att få rena kläder, får se hur mkt jag klarar av det.

vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0