090105

Jag har funderat massor på hur jag ska göra med min blogg, vissa stunder vill jag bara kasta den! Medans andra vill jag ha kvar den. Jag vill ha nåt att gå tillbaka till senare. Jag vill minnas hur jag kände och hur jag va.
Men än så länge vet jag inte vad den ska handla om.

Den kommer ju handla om min graviditet, så just nu är det nog det ända jag vet. Att skriva ner vad jag tänker skulle ta alldeles för mycket plats och ingen skulle orka läsa, så det får bli i mitt block som jag har. Visst kommer vissa grejjer vara med, men inte hela alltet. Det är alldeles för mycket.

Jag är inne i en period där allt bara är sämst, jag känner mig bara sjuk. Det va exakt 3 år sen jag var så här sjuk, och det va precis 3 månader innan jag blev sjuk. Minnen kommer upp och det är jäkligt jobbigt. För under tiden tills nu har jag nästan inte funderat på cancer speciellt mycket. Jag har inte haft ont i knät eller nåt sånt, men nu när jag blev sjuk började det komma.
Det halsonda verkar inte ge mig sig direkt, det försvinner på dagen men kommer tillbaka, eller så hostar jag så det gör ont. Vart kommer allt slem ifrån?!

Skruttan har vart vaken ungefär hela dagen, sparkar och bökar, jag tycker det är mysigt! Speciellt när magen guppar till. Skulle helst vilja ligga i sängen hela dagen och bara känna bökandet mot händerna. Imorse så började hon när Totte gick upp och tagit småpauser under dagen, nu sover hon nog, för jag känner inget, men under hela kvällen har hon bökat! Det är så sjukt att det gått 5 månader sen vi fick reda på att vi vänta barn, tiden har gått jättefort! Jag längtar tills jag får hålla henne, få se på henne! Jag kan nog inte få något bättre än det jag har och det jag väntar på. Vem vill egentligen ha nåt mer?! Jag klarar mig utmärkt.

Jag har min man, jag har en lägenhet, jag har ett deltidsjobb som jag trivs på, jag har ett fåtal vänner som jag kan lita på 100%!



Kommentarer
Julia Sundell

Sista citatet som börjar med "skruttan" : Låter som ett underbart liv^^



Lycka till =)

2009-01-07 @ 17:22:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0