BM+fåglar+olearys

Min BM är alltid lika sen, fattar inte hur hon lyckas!? Men blodsockret va bra, men hon tog inget hb, vilket förvånade mig eftersom det låg på 114 förra gången =S
Sf-måtet låg kvar på 30 men det berodde enligt henne att Skrutt va fixerad, men vi skulle komma tillbaka om 10 dagar, så får vi se om det ändrats, annars blir det väl tillväxt-UL. Lite nervöst.

Sen åkte vi iväg till Årsta och lämnade fåglarna, känner mig så otroligt säker nu när jag träffade den nya familjen, de var jättetrevliga och han skulle t.o.m lära fåglarna att sjunga. Han kunde massa om fåglar så det kändes bra. Så när vi åkte därifrån kände jag en lättnad. Nu har jag en sak mindre att tänka på varje dag, fast jag saknar de.

Efter det blev det att äta på Olearys, killarna ville fira sin seger på 10.000 kr (2000 kr var) så det blev mat(för mig) o fotboll för de. Det sitter fortfarande kvar där men jag orkade inte, blev så mätt! Kan inte äta samma mängd som förrut och ändå vill man verkligen äta upp allt på tallriken!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0