Helgen

Kom hem runt halv 2 ifredags, vi fick skjuss av Tottes kompis Robin, som va där och inte hade druckit.
Det va mys. Vi satt och snackade, spelade lite GH, och de andra drack. Jag satt med min trocadero, orkade inte ha med mig nåt annat, va inte sugen på det.

Sov väl sådär den natten, får så himla ont i magen av de där järntabletterna. Tar ju en varannan kväll, känner efter 2 tabletter att jag är piggare, så jag får väl stå ut med det mag-onda helt enkelt. Men sen har jag märkt att samma kväll jag tagit Niferex kissar jag som en elefant på nätterna! Haha! Helt sjukt, måste på toa minst 1 gång mer än vad jag brukar och är ändå lika kissnödig när jag vaknar på morgonen.

Skruttis lever rövare i min mage, sträcker på sig, så det gör verkligen ont! Så ibland vet jag inte hur jag ska sova, oftast blir det lite halvsittande, eftersom när jag lägger mig på sidan så stäcker hon ut sig. i går natt va hon på revbenen igen. Det som är skönt är att hon sparkar inte så mycket utan hon mest rör sig.

Igår va vi på landet och hade utedag, vi gick till torpet och grillade korv med massa folk. Sen blev det att gå tillbaka och mysa lite i soffan, försökte sova lite men jag kunde inte =P
Sen på kvällen blev det trav på tv. Totte vann 2000 kr på topptipset ;) Kändes bra det.

Ska kanske kolla på när brorsan spelar fotboll idag

Nej men nu ska jag somna om, pussa lite på min vinnare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0