Usch!

Är helt slut i kroppen. Vaknar varannan timme av att jag måste ändra sovställning, eller kissa och när jag rört mig vaknar oftast Skrutt till och ska röra lite på sig och jag blir pigg. Sen har jag kommit in i en sån där "vakna-tidigt-fas", vaknar runt halv 9 och är pigg som bara den! Men en sak som är bra med det, är att man kan sova lite på dagen och har nåt att skylla på ;)

Idag har vi tvättstugan, allt hänger på tork nu, så då tänkte jag faktiskt ta min powernap för att sen kunna fixa mig till kryssningen. Måste packa ner det jag ska ha på mig + min kudde. Har också med mig alla viktiga papper från BM, om det nu skulle hända nåt. Sen måste jag äta lite lunch också, blir lite sallad =)

Nej men God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0