Tacobaaaar

Ikväll ska jag bara mysa, ska ta det lugnt, dricka varm oboy, kanske sätta på en film, beror på vad som är på tv. Jag ska bara slappna av, inte tänka på något.

Mamma kom hit med lite FK-papper hon hämtat på mitt jobb, väntar bara på 1 till som ska bli påskrivet sen är det bara att skicka iväg. Sen drog vi faktiskt till centrum hon och jag och hon bjöd mig på tacobar(Tack så hemskt mkt!)
Sen gick vi in på Sabis o jag handla lite bröd, mjölk, juice och tomater, ska försöka äta en macka sen.

Sen måste jag verkligen få upp mitt järnvärde, om det inte har blivit bätter tills 24:e så ska jag trycka i mig blodpuddning, havregrynsgröt och cashewnötter. Allt för att Skrutt ska må bra. Hon har vart pigg hela dagen, bökat och sträckt på sig, mysigt, hoppas bara hon är vaken ikväll när mitt mys börjar, annars blir det ju trist, vill helst känna böket där inne.

Men men sovrummet är städat, blev jättebra! Nu är det bara köket, badrummet, hallen o vardagsrummet kvar, alltså 4 dagar =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0