Storhandla

Har börjat vänja mig med håret nu, tycker faktiskt det är rätt snyggt när jag fått göra piffa till det lite =P

Har vart iväg och storhandlat, för 1500 kr! Så det kommer räcka i evigheter, och vi hade ändå ganska mycket mat i frysen innan. Haha! Men dte är skönt att ha mat hemma så slipper man oroa sig. Köpte jäst så i veckan blir det bullbak, kanske på tisdag, vi får se hur det blir. Men man märkte verkligen att vi va och handla dagarna efter lön, nästan allt va plockat! Alla fina grönsaker och goda flingor :( Men som tur hitta vi lite av det vi behövde.
Men jag känner verkligen att vi skulle behöva vara 3 när vi storhandlar eftersom det är så tugnt!

Nej men nu ska jag dricka vatten, lägga mig i sängen kanske och titta på Tre Kronor.

Imorgon= KRYSSNING!= Jag är pepp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0