Snosa katt =)

Jag längtar så innehelvete tills imorgon, för då åker vi till landet över dagen, ska bli så mysigt. Att bara komma bort fast det bara är mindre än 1 mil dit. Man slappnar av och glömmer allt!

Ja, som sagt så är man ledig nu fram till förlossningen, jag är ganska kluven till hur jag ska känna till det. Vill så gärna jobba, så om det inte hade vart för alla lyft och det så hade jag velat jobba till dagen innan BF haha, för jag trivs ju verkligen där. Men på ett sätt är det riktigt skönt att bara kunna slappna av nu, och kunna göra iordning.

Va hos Berit och snosa katt idag, de är s å å å å å mysiga allihop! Skulle kunna ta hem de haha! Men att snosa katt är det bästa som finns och det va verkligen det jag behövde efter allt. Bara gosa in ansiktet i pälsen och pussa! Om det inte hade vart för Totte varit allergisk hade vi nog haft en egen katt att pussa på, men nu är det så =/ men som tur har jag ju Berit med sina snuttisar!


Kommentarer
Boel

Du glömmer inte att du har några att snosa hemma hos din mamma och pappa. Dom längtar efter att få snosa dig. Om jag har bilen på lördag kan du kanske komma hem en stund på dan och träffa Elin samt snosa och fika.

2009-02-12 @ 18:35:31
Marie Nellie´s Mamma

hmm jobbigt med foglossning :/



hihi va söt du e :D ja absolut...jag komemr ju va ledig ett bra tag framöver... o alla mamma kompisar nu kommer ju börja jobba så måste ju skaffa nya mamma kompisar :D

2009-02-12 @ 21:19:46
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Madde

Jag ska byta bm, jag är inte nöjd med henne alls och det här satte bara pricken över i känns det som.

Ska ringa imorgon och se till att få en annan bm, jag struntar i att jag är i vecka 33 jag vill inte ha henne längre iaf. :/

Ja men precis, man kan ju inte börja tänka på sitt bmi när man är gravid i slutet liksom?! Helt idiotiskt. kramar.

2009-02-12 @ 21:37:06
URL: http://vhdbrud.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0