sjuk sötnos

Totte har blivit rejält sjuk, tycker så synd om honom!

Vi vaknade imorse, och så låg vi kvar i sängen ett tag och kollade på ett tre kronor avsnitt, så säger han, jag känner mig sjuk, men så tänkte vi inte så mkt mer på det, men sen under frukosten började han frysa och fick huvudvärk, så då tog vi tempen, 36.7 tror jag han hade, så det va bara att ge honom alvedon, sen tog han ett bad.

Nu ligger han och vilar, jag har vart o handlat cola till honom, för det vet jag att han tycker om.
Vi skulle egentligen gjort pizza idag, men jag orkar inte, och inte Totte heller, så det blir nåt annat istället....

Känner liksom att jag inte orkar längre... skulle bara vilja sätta mig och tröst äta massa godis och slippa tänka.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0