Pysseldag

Heldag ute på stan! typ.

Vakna 9 imorse och gick upp o fixa mig, sen gick jag ner till Handen terminalen där jag skulle träffa Stephanie som jag pratat med på Familjeliv. Där åt vi frukost och så börja vi pyssla =) Gjorde en ängel, haha den blev ganska ful! Vid 12 gick vi till centrum och kollade på barnkläder och jag hittade en klänning till mig som jag la undan tills imorgon.
Sen efter det blev det lunch på Subway och efter det en tripp till Babyland där hon skulle hämta sin vagn, den va helt underbar! Blev så avis!  Där gick vi och strosa i typ 1½ timme!

Mötte sen Totte vid MVC, fick reda på att det va fel datum, ska dit imorgon egentligen! SUCK!

Men imorgon ska jag fika med ngr tjejer från Årsta, sen till MVC och sen ska jag åka och lämna mina fåglar. Har hittat en intresserad som vill ta hand om de, Kommer sakna de så otroligt men jag känner att de är värda så mycket mer!
Sen blir det Olearys.

Men men ska iväg och äta Pizza hut! Tjohej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0