Migrän #2

Har nog aldrig haft så ont i huvudet inatt tidigare. Totte kom hem runt halv 11, jag va helt slut i kroppen och ville bara gråta ungefär, så han bädda rent i sängarna så jag kunde lägga mig. Brevid honom slappnade jag av på en gång och huvudvärker började smått avta. Vaknade 2 timmar senare av att det bara gjorde sååå ONT, visste inte vad jag skulle göra, försökte dricka vatten, men mådde så illa, och vattnet typ bara rann rakt igenom mig, så varje gång jag hade druckit så va jag tvungen att gå upp o kissa, så det blev väl typ 5-6 toabesök inatt... suck. Blev helt plötsligt sugen på gurka, antaligen va jag uttorkad, men den gurkstumpen vi hade vägrade jag ens röra, tog också en Niferex. Somnade om och sov kanske 1 timme, vaknade av huvudvärken igen, drack gick på toa ett antal gånger. Imorse när jag vakna fanns den kvar, självklart, men inte lika jobbig som tidigare. Nu flera timmar, o liter vatten senare känner jag fortfarande av den.

Så nu måste jag börja med niferexen, varannan kväll ska jag ta en tablett och dricka massa vatten till, måste få upp HBt. Har hellre ont i magen än i huvudet,.

Hatar när mobilen ringer och man verkligen inte hittar den, för den ligger någonstanns i sängen, och sen när man hittar den lägger personen ifråga på och har ringt från hemligt nummer + att den inte har pratat in något meddelande. Hatar det verkligen! Så om ni ska ringa mig, ring aldrig från hemligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0