Kramp+förvärkar(?)

Vaknade i natt av att jag fick kramp i vänster vad, fy fan va ont det gjorde, låg och verkligen kved av att det gjorde ont. Sen efter kanske 10 sekunder(kändes som 10 minuter) gick det över. Va tvungen att gå på toa efter det och när jag lagt mig tillrätt, vilket tar ett tag så började jag känna en mensliknande smärta i hela magen.. Antagligen förvärkar, fy fan säger jag bara, låg ett tag och andades, sen va jag tvungen att ta 2 alvedon och be Totte värma vetekudden, då blev det bättre. Men om förvärkarna ska vara så, hur känns då de riktiga?! Och mitt i allt så vaknade Skrutt och skulle börja röra på dig, fick ett antal sparkar mot revbenen under den ondaste tiden. Så det gjorde ju inte saken bättre.

Sen har jag vaknat 2 gånger till och vart tvungen att gå på toa. Nu känner jag mig verkligen gravid! Innan har jag bara vaknat av att jag behöver kissa men på typ 1vecka så vaknar jag av att jag måste kissa, måste byta sida eftersom jag får så ont på den sidan jag ligger på, täppt i näsan och kramp i fötterna. Jag känner mig också rktigt gravid när jag går förbi spegeln, det är ju en gravidmage! Innan tyckte jag den mest såg ut som en degmage, men nu är den vacker att se på. Speciellt när man ligger och hon rör på sig där inne, hela magen liksom rör på sig. Det är helt underbart!

Idag ska jag jobba, Totte är hemma fortfarande och är sjuk, tycker så synd om honom.
Sen imorgon blir det fika hos Berit, är faktiskt glad att hon bor så nära och att hon finns där hon finns =D
sen efter det blir det jobb.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0