Inställd tvätt

Skulle va duktig idag och städa + tvätta lite, men först så vakna jag 4 inatt och kunde inte somna om pga att jag va helt täppt i ena näsborren + att skrutt höll på. Så jag har vart vaken sen 4 imorse, kan ha somnat till, men det är inget jag kommer ihåg mellan 8-9.

Bestämde mig att städningen fick vänta tills på fredag, gick ner i tvättstugan och då är någon där och slänger in tvätt i maskinerna så jag kollar först med kolven om det är så att jag har tvättstugan, Nej, Totte hade tagit fel dag =/ men det gör inget, bytte tid och har på Fredag istället.

Gick upp och började plocka i köket, funderar på hur jag vill ha det, måste få upp hyllor och så, sen blev det sovrummet. Vill fixa klart där också men det får vänta, hittade 2 hyllor i ena vår garderob som de innan hade lämnat, vill ha upp de i ett av hörnen i sovrummet, typ ovanför min fotölj och sen ha nåt där på =)

Ja det är mycket man vill ändra på, men allt det kostar bara massa pengar. Skulle vilja kunna slappna av och inte tänka så mycket på ekonomi, men allt det kommer oftast på kvällarna när man inte har nåt att göra.


Nej men snart kommer min underbara människa hem, då ska jag pussa på honom och berätta hur mycket jag älskar honom!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0