Fucked up!

Halvbra dag idag, eller vad man ska säga...  Känner att jag inte har större lust att göra saker längre, men ändå längtar jag bara efter att få träffa mer människor. Det går inte ihop! Skulle helst bara vilja ligga i sängen hela dagen, men då får jag dåligt samvete när jag vet att det behövs städas och fixas.
Ibland orkar jag bara inte. Känner mig så värdelös när jag inte jobbar och när Totte är så underbar. Känner mig stressad för allt med försäkringskassan. Jag vill så gärna kunna hjälpa till med grejjer, jag hatar verkligen att vara så beroende av Totte som jag egentligen är.
Jag vill så gärna vara oberoende av pengar, men det går inte. Får så dåligt samvete av att gå och oroa mig för ekonomin, att inte räcka till... För jag känner att jag måste räcka till, att allt måste vara perfekt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0