3 rätters=yumyum

Har inte haft internet på hela dagen, men det gör inget! Jag har ändå inte vart hemma =) Vaknade vid 11 imorse, så det va bara att klä på sig och gå till min gamla skola där jag skulle möta pappa och farmor, hon bjöd på 3 rätterslunch mys =) Jag åt en liten silltallrik till förätt, kyckling till varmrätt och flamberad annanas med vailjglass till efterrätt, det va yum!
Sen följde jag med farmor till centrum och kollade lite, orkade inte köpa nåt, va så himla mätt och trött! Trodde jag skulle somna ståendes! haha.

Kom hem och slappa.

Igår hade jag o Totte sängdag typ, kollade på tre kronor-avsnitt, nu har äntligen Bimbo fött sitt barn, haha jag längtar mer men jag är bara orolig för själva förlossningen =/ Men men det kommer väl funka, haha!

Sen är jag ledig fram tills torsdag, ska fika med Berit imorgon och sen ska jag städa här hemma, för det behövs! Har inte blivit av när jag vart sjuk....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0