Måndag

Idag har vi haft en tvättdag, tvättat alla kläder samt sängkläder, så ikväll blir det extra mysigt att ligga i nybäddad säng.. :)
Jag drog iväg till Centrum för att handla lite grejjer till Totte samt ta ut pengar från en check samt sätta in de på mitt konto.
Sen va jag tvungen att kolla lite till på mellandagsrean, gick där en snabbis i kaoset i lördag innan jag klippte mig och då handla jag upp halva mitt presentkort på Gina, idag gick resten åt ;)
Sen har jag ju självklart shoppat lite åt Elsa.

Imorgon ska min mamma sitta barnvakt åt henne så Totte och jag kan städa och kanske hinna ut och handla till Nyår. Vi kommer vara 10 st här hemma och det ska blir jättekul! Förra året blev ju en hit och alla gick hem runt halv 5 på morgonen!

Vi har fortfarande problem med Elsa på kvällarna. 5 minutersmetoden funkade inte alls! Hon får bara panik så fort vi lämnar henne nu. Har aldrig hört henne gråta så!
Och inatt vaknade vi av att hon skrek i sömnen och det gick inte att lugna henne, så vi fick ställa henne upp så hon vakna, sen fick hon ligga mellan oss och där hände samma sak! Jag vet inte vad vi ska göra längre! Jag blr bara mer och mer frustrerad...


Kommentarer
Anonym

kolla med bvc?

2009-12-28 @ 20:39:32
Mamma

vet att det är fruktansvärt jobbigt och att det värsta är att man känner sig så maktlös. Men den enda trösten är att det går över, även om det tar tid. Hon är nu inne i en fas där det händer så mycket i hennes utveckling och hon har säkert det jobbigt själv.

Du var ibland likadan och vi kämpade, tyckte samtidigt att vi hade tur för jag hade en kompis som hade en dotter (Charlotte) och hon sov jämt. Så när vi var i Täby på middag hos dom så var det du som var vaken hela tiden medans denna lilla flicka som jämnt- Det är inte heller kul.



kramis och så hoppas vi att Ni får ta igen Er i nyår i dagarna två.

2009-12-29 @ 16:59:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0