Julmat på Q84

Fullspäckad dag som började med sovmorgon till 9 för mig och halv 10 för damen :) Så jag gav henne en lätt frukost innan vi gick ut i snön!



 och traskade till Valla för sångstund, som va den sista idag... =( Men nästa år drar det igång igen :)
Sen satt jag kvar en stund och pratade med Maria o Jim, vi körde frågesport och jag kunde faktiskt några frågor ..

Vid halv 4 kom min pappa och hämtade mig och Elsa, för att åka in till Atsrid Lindgrens barnsjukhus, för att bjuda de inlagda på Q84 på julbord.
Jag tycker att det är jättejobbigt att åka dit, men på ett sätt bearbetar jag det genom att åka dit. Jag har så många minnen därifrån. Även fast jag inte gick ut ur rummet så ofta så finns det många minnen. Tex en av gångerna jag för en gångs skulle orkade gå ut och träffade Jennifer och Kicki! Eller den gången jag fick besök av 3 st i min klass (som by the way va de enda, förutom Berit och min familj, som besökte mig)
Jag har lärt mig att uppskatta småsaker.. som jag aldrig skulle brytt mig om innan.

Julbordet va helt underbart gott! Underhållningen rolig, så därför blev det en lyckad kväll! =)

Imorrn står träning på schemat, sen hem till Berit på fika.



Kommentarer
Emelie

Ja det var jättekul att ses, mycket har ju hänt med våra tjejer:) ja absolut, vore skoj att ses i mellandagarna! säg till när du har tid bara, jag kan närsom:)

2009-12-15 @ 15:52:37
URL: http://emeliiewallin.blogg.se/
Sandra

Hej! Vilken fin blogg du har och gud vilken söt liten tjej!!



Ha en bra kväll..



Kram Sandra

2009-12-18 @ 21:47:51
URL: http://sandraaas.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0