Julafton + helg på landet

Nu har vi hunnit fira Elsa första jul. Det va jättemysigt och vi åt nästan hela tiden!
Vi började med att dricka glögg samt äta dopp i grytan, sen efter det blev det den traditionella Anka.
Efter det blev det julmat! Vi hade massor, så det blev massa över.

Vid 18-tiden blev det julklappsöppning, och gissa vem som fick mest? ;)
Elsa såklar. Hon fick massor, allt från leksaker, kläder och pengar.

Jag fick; pengar, presentkort; gina och Mio, 20 kockböcker(!) samt massa annat
Totte fick också jätteroliga saker, tillsammans fick vi en digital fotoram :)

På Juldagen åkte vi till insnöade Granby, vi hade nog med oss halva kylskåpet, som skulle ätas, så där har vi varit sen i fredags och haft jättemys.
Nu är vi hemma, Totte är sjuk och jag sjukt stressad inför nyår... haha

Bjuder på lite bilder



Kommentarer
Boel

Tack för att vi fick fira första julen med Er allesammans. Det var jätteskoj.



Hoppas att Totte krya på sig.



kramis

Boel

2009-12-27 @ 16:43:36
maria

mysigt!!!!!



kramizzzzzzzzzzzzz

2009-12-27 @ 18:03:12
Emelie

Hej! Jag kan vilken dag somhelst i veckan förutom imorrn då jag måste till banken och fixa massa grejer, kan du någon dag?=)

2009-12-27 @ 19:54:48
URL: http://emeliiewallin.blogg.se/
Emelie

Okej, men ska vi ses på onsdag då?

2009-12-28 @ 13:19:27
URL: http://emeliiewallin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0