Jobb!

Jag kan ju säga att min kropp är helt slut efter gårdagen...! 16 timmar blev det alltsom allt.. riktigt skönt att få komma hem till sängen inatt =) Speciellt när jag hade min favorit i den.. Så imorse när jag vakna kände jag mig så jäkla bakis, trots att jag inte drack något igår..

Men nu ikväll blir det mys, jag ska försöka få upp ljusstakar, så kanske vi får upp granen, allt är nu köpt till den, glitter, ljus och stjärna. Så nu plockar jag lite för att få iordning, skulle behöva dammsuga, men det får bli imorgon =)
Ska också försöka fota damen i sina nya kläder imorgon. Vi va tvugna att köpa bodys idag, strl 68 i bodys samt 74 i byxor har hon nu =) Tiden går så fort! Om 12 dagar är det julafton och jag riktigt längtar!

Vi har fullt upp innan jul. Jag får min lön den 23, så då ska jag ut och handla det sista! Sen ska vi ut och bowla samma dag samt jag och Elsa ska till Berit, Elsas fadder, på kvällen för att äta julskinka och dricka julmust :) sen vidare en trappa upp och fortsätta titta på uppsittarkväll.  På självaste julafton kommer min mamma, pappa och bror hit samt Tottes mamma, pappa och bror. Så vi kommer bli 9 personer =) Jättemysigt!

Vad ska ni göra på julafton?
Har ni någon tradition?

Men vi hörs ;)



Kommentarer
Lucia

Pyssel och stök i köket är jag bäst på hahahah//Kram

2009-12-13 @ 10:29:51
URL: http://prinsessbell.blogg.se/
Malin

söt liten tjej du har där :)

2009-12-13 @ 15:37:35
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0