Blaah

Oj vad dagarna har gått... Vi har hat fullt upp..

I måndags träffade jag ju Jessica o Leon, vi hade jätteroligt o mysigt.
I Tisdags skulle jag ha gymmat, men det blev inte av. Hade jätteont i armen, men det gicköver som tur va, men Elsa och jag skulle haft en mysdag, men damen hon hatar att vara hemma! Hon vill göra något hela tiden! Så hon gnällde typ ända tills Totte kom hem.

I onsdags hade vi en heldag i Centrum med Cassandra, Christofer, Josefin samt Marie, Nellie och Oliwer. Sen frog jag till jobbet.
Sen den natten va förjävlig. Sov inget, så jag låg mest och glodde i taket, så på morgonen va jag helt förstörd, så Totte va hemma och tog Elsa så jag kunde sova lite, eftersom jag skulle iväg o jobba.

I går skulle jag jobbat egentligen, men jag tog ledig och umgick med Elsa och hennes farmor, eftersom Totte hade killkväll...

Idag ska vi åka o hämta Elsa, hon sov kvar hos Farmor så jag och Totte skulle få sova ut, så de 2 har åkt till landet på julmarknad och ikväll ska jag ut och shaka loss ;)
Så se upp!


Kommentarer
Boel

Jaha med vilka då, kul för dig. Hoppas att allt är bra och lycka till på jobbet imorgon



Kramis

2009-12-05 @ 14:32:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0