Året 2009

Jag kan ju säga att det här har vart det bästa året någonsin. Visst, det har varit många jobbigt stunder, men jag har fått ut så mycket av de!

Imorgon är det sista dagan på 2009, och jag hoppas att nästa år blir lika bra!


Imorgon kommer min mamma och hämtar Elsa tidigt, så får jag och Totte sova ikapp de timmar vi missat de senaste dagarna, speciellt inatt när jag somna runt 3-halv 4 och Totte halv 5. Elsa ville verkligen inte sova och både jag och Totte va så slutkörda! Jag va så trött att jag till och med började böla så fort Elsa började. Det va jobbigt psykiskt!
Men jag och Totte ska handla det sista, sen hem och fixa, då vi kommer bli 12 imorgon! Ska bli jättekul med så många personer! Ett av paren tar med sig sin son som är 1 år äldre än Elsa, har bara sett honom en gång och då var han 1 månad =)
Jag hade helst velat ha Elsa hemma men eftersom hon sover så dåligt på nätterna så behöver jag och Totte lite extra sömn och tid tillsammans.

Nej men nu ska jag fixa mig, sen hoppa ner i sängen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0