2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Var gravid och födde en underbar prinsessa

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade direkt inga, levde dagarna som de kom och njöt bara

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja då, många =)

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej inte nära, men en som låg på samma sjukhus samtidigt som mig dog :(
5. Vilka länder besökte du?
Inga

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Sömn, haha nej men kanske en utlandsresa ;)

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
22 april, då föddes min lilla prinsessa :)

8. Vad var din största framgång 2009?
Jag har blivit en starkare person

9. Största misstaget?
Bråk bland vissa kompisar....

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Va sjuk i början av året i värsta förkylningen

11. Bästa köpet?
Barnvagnarna, soffan.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Totte & mig, Elsa och lägenheten 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Totte och Elsa, samt mina vänner

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Love is my drug, paparazzi, Happy sen massa andra

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har vart lycklig

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Att jag umgåts mer med Totte samt vänner

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
ätit? haha

18. Hur tillbringar du julen?
Jag tillbringade julafton med min familj samt Tottes familj

19. Blev du kär i år?
Jag är alltid kär i Totte ;)

20. Favoritprogram på TV?
Greys!

21. Bästa boken du läste i år?
Många!

22. Största musikaliska upptäckten?
Lady Gaga, Amanda Palmer, Jenny Wilson, John Me, Sita

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Pengar typ haha, presentkort

25. Något du önskade dig men inte fick?
Presentkort på Ikea :P

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Firade med Totte, ute på restaurang samt bio

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej faktiskt inte!

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Oversize koftor, tights

29. Vad fick dig att må bra?
Familjen

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
haha ingen!

31. Vem saknade du?
Många

32. De bästa nya människorna du träffade?
Jag har träffat otroligt många nya människor iår, otroliga människor. Även fast jag inte umgås med några av de, har de ändå gjort mig mycket. De har fått mig att lära känna mig själv och fått mig veta vad jag vill!
Jag kan bara tacka alla människor jag mött i år, I love you all ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0