Tillbakablick!

Den 14 augusti 2008
Hjälp! Jag är så nervös! Tänk om.... ja tänkt om! Vad händer då?!

Idag är det exakt ett år sen, Totte och jag fick reda på att vi väntade barn! Exakt 1 år! Gud va tiden har gått snabbt. Jag har inte riktigt hunnit med.

För ett år sen åkte vi från landet, med tanken i huvudet att vi skulle bli 3, inom loppet av 9 månader.
Vi sprang in på apoteket och tittade bland alla graviditetstest, Vilket skulle man ta?!
Det va bog det svåraste just nu. Vi valde ett och gick snabbt till kassa, hoppas ingen såg oss.

När vi kom hem, va jag inte ett dugg kissnödig, bara nervös. Satte mig vid datorn ett tag, sen var det dags, jag kan inte vänta längre! Så in på toa och kissa! Efter bara någon sekund visade det ett pluss.
Vi skulle bli 3 om allt gick som det skulle! HJÄLP!


Självklart var jag tvungen att fota plusset! =)


Kommentarer
Nadja

Tänkt vad mkt som händer på ett år! =)

2009-08-14 @ 11:48:11
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Lucia

ohh vad mysigt...Synd att min älskling inte var med när jag testade mig...Jag gjorde testet hemma hos min moster för skojs skull och var absolut inte beredd på att se ett plus hehe....=)



Men denna gång ska vi förhoppningsvis göra testet tillsammans =)



Annars...Hur går det för er?

2009-08-14 @ 12:20:07
URL: http://prinsessbell.blogg.se/
Mamma

Kommer ihåg dagen som igår när du ringde mig, jag var i Skåne och hälsade på hos mormor och morfar och du lät så hemlighetsfull. Vet att jag skrev rakt ut av glädje. Och glädje är verkligen vad lilla Elsa tillför oss alla.



Kramiz

2009-08-14 @ 12:37:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0