Gålö

Vilken sjuk kväll jag hade igår!  Hade så roligt! HAHA!

Allt började igår, jag Stephanie och Sofie tog bussen mot Gålö kamping med våra vagnar, överfulla med grejjer!
När vi kom dit fick vi en liten(mini) stuga att dela på med våra tillhörigheter och barn, den va jättemysig! 2 st våningssängar + ett köksbord ungefär... Men det räckte för oss =)
Vi fick grillad korv av de andra, sen drog vi oss till stugan igen för att bara slappa, bebisarna skulle gå mat. Vid 18 tiden gick vi tipspromenad, jag vann..... INTE!
Efter det blev det mat, grillat, åt massor! YUM!

Sen efter 20 hade vi egen tid, så jag Steph och Sofie gick in till os, och drack lite, hade askul! Ringde sån här kontaktgrej till Sofie, som är ensamstående. Hittade massa konstiga människor!

La oss runt 00:30.

Imorse vaknade vi, runt 9, Sofies Albin hade strulat hela natten och hållt oss vakna! FY bubblan, så jag är supertrött idag!

Men vi åt frukost, gick ner till stranden och doppa fötterna.

Sen kom vi äntligen hem! Fy fan va skönt det va!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0