Böah!

Elsa har somnat och jag sitter här själv. Totte är på Olearys och kollar på fotboll... jag ville egntligen följa med, men med tanke på Elsa och sen massa människor, nej. Hon kommer börja böla, speciellt när det är fotboll och folk kommer skrika!

Så jag sitter här, med inget gott att äta, eller jo, chilinötter, men inget att dricka till, eller jo, både rött och rosévin, men jag vill ha cola eller fanta typ!
Längtar tills jag kan gå ut och bara dricka öl, nån som har lust?
Ska bli så kul faktiskt!
För det är så tråkigt att bara sitta!

Nej men nu ska jag sitta och fantisera om lite goda saker ;)


Kommentarer
Anonym

Om du hade viljat följa med Totte till Olarys och kollat på fotboll och dricka öl så är det bara att höra av sig till mig så tar jag hand om Elsa. Du vet att jag gör det. Så nästa gång ring och fråga mig så ställer jag upp för jag skulle aldrig neka min dotter att inte hjälpa henne.

2009-08-23 @ 19:31:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0