bildinlägg

                                

Bjuder på lite bilder från juli på Elsa. Hon växer så det knakar!

Hon älskar att stå och sitta. Pratar mycket, höjer rösten. Har börjat le oftare. Snart börjar hon skratta tror jag!
Hon har inte vänt sig från mage till rygg än, men det kommer snart tror jag. Nacken är stadig, eller ja hela hon är stadig!

Idag ska vi till min farmor, hon ska ha 80års fest, så vi kommer bli hämtade av min mamma om ca 15 minuter. Och imorgon åker Elsa och jag ner til Skåne, kommer bli så läskigt! Det va länge sen jag sov utan Totte så många dagar! Och det kommer kännas konstigt att inte kunna läsa bloggar! Men som tur har jag mobilen ;)
Jag vill inte åka på ett sätt, men sen känner jag att jag måste åka! Jag måste få säga hej då till morfar och jag vet inte hur många gånger jag kommer träffa mormor igen =( Så jag vill inte leva med att jag hade kunnat träffa henne, men inte ville åka.
För jag mår så dåligt för jag inte hann träffa min morfar!

Får se om det blir någon mobilbloggning, annars får det bli när jag kommer hem, har med mig kamera, kan ju inte missa Elsas första semester!

Hoppas alla får det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0