Vi har ...

Vi har tillbringat hela helgen på landet i solen! Det har vart jättemysigt och jag har riktigt kunna slappna av.

I fredags så kom vi dit vid 16:30 tiden och började med att laga mat o vädra eftersom det va så varmt i stugan =). Vi åt taco coh riktigt njöt av vädret. Lite senare kom det massa folk o vi satt ute ganska länge. Då började en av de som har stuga där att slå vad om när Skrutt kommer, haha alla la 10 kr var så i potten ligger det 200 kr nu, får se vem som har rätt =) Självklart va det mest den 22/4. Jag hoppas på ett sätt att hon kommer tidigare men det hade ju såklart vart ascoolt om hon kom på Elsas 100-årsdag! =)
Gick o la mig vid 23 tror jag och vaknade ganska många gånger under natten av att jag va kissnödigt men ville inte gå ut i kylan och kissa. Eftersom vattnet är avstängt tills kanske nästa vecka så måste man antinge kissa ute eller på utedass, och jag ogillar både sakerna =P Drömde också mardröm =/ Drömde att jag och Totte bråkade och så blev jag träffad av blixten och dog och skulle föda!, men jag hörde fortfarande det alla andra sa och de sa; barnet skulle haft 50% chans att överleva om det hade fötts med huvud. Ihh vaknade i panik!

I lördags vakna jag såklart vid 8, men somnade om och sov till 10! Ät frukost ute på altanen och sen blev det lite solning innan jag åkte til min kusin och firade honom och Ronja. Det va trevligt att träffa de =)
Sen kom jag tillbaka till landet och det blev grillning, va så mätt efteråt att jag höll på spy! FY FAN! men maten va ju så god så man kunde inte sluta äta....Sen på kvällen blev det självklart fest, bland de andra =) jag va så trött och mådde illa att jag la mig tidigt och låg och bara blunda.

Idag vakna vi ganska tidigt, åt tidigt lunch sen åkte vi hem.

Skrutt har hållt på hela helgen! Hon känner nog av att jag tycker om landet, så då njuter väl hon också antar jag =) men hon har sträckt på sig och rört sig massa! Och det är så mysigt, jag längtar verkligen efter henne!

Lägger in listan på vad


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0