Trött!

Inte min dag idag, har haft tröttattacker ungefär hela tiden, tycker det är såå jobbigt, ena sekunden kan man vara lagom pigg och sen helt plötsligt slår det till, jag blir jättetrött och måste lägga mig ner, för annars känns det som jag kommer somna ståendes! Sen vakna jag med huvudvärk så alla min planer gick ju åt skogen, det enda som jag gjort som va planerat va att handla lite till middagen; mozzarellabiffar med potatis =) yum, ska göra egen brunsås till, hoppas det blir gott!

Funderar på att sätta mig på balkongen och mysa lite, Skrutt har precis vaknat efter min promenad. Idag har hon vart lugn tills nu, haha!

Har iaf kommit på vad jag vill göra med mitt hår, rödhårig vill jag bli igen! Saknar verkligen den färgen massa! Mitt fina ljusröda efter Lanzarote! Yum, jag blir nästan hungrig av det haha =P

Men men bara 13 dagar tills hon är beräknad, sen blir det väl några dagar plus, men men =) Vi har iaf ett slutdatum att se fram emot om jag nu skulle gå över tiden och det blir väl tidigast 3 maj och senast någon dag den veckan.

Nej ska diska och fixa innan mannen kommer =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0