Nedräkning;6

Hemma efter en myshelg på landet och överaskningsfest hos grannen. Det har vart helt underbart!

I fredags åkte vi till Inger och tittade på små små kycklingar! Så söta, 1 hade kläckts under natten och de andra va 4 v gamla.. Helt otroligt vilken skillnad det är på storleken på bara sån kort tid! Vi va kvar där ca 1 timme innan vi åkte o hämta Robin och sen åkte till landet. Där åt vi en jättegod påskmiddag och sen blev vi överbjudna till B&A på blåbärspaj.
Gick o la oss ganska tidigt, runt 10 tror jag.

I Lördags så åkte jag hem, fixade i ordning det jag skulle ha med mig till grannen som skulle ha överaskningsfest för sin syster Monica som hade gift sig förra veckan i Vegas. Hon blev överaskad och kvällen va jättetrevligt med god mat!
Åkte sen ut till landet, fick skjuss av pappa. Alla satt hos Viking och hade trevligt, vi lekte roliga lekar och sen vid 10 gick jag och Totte o la oss.

Igår så åkte vi hem en snabbis, jag rakade benen, Totte duschade och sen åkte vi tillbaka till landet. Totte och jag "firade" att vi varit tillsammans 2 år. Helt sjukt va tiden gått fort, kan inte riktigt fatta det! Men fler år ska det bli =D
På kvällen gick vi till Kalle på spången och satt där, blev störtförälskad i hans stuga, vill ha!

Idag ska vi bara ta det lugnt, tvätta lite på kvällen =) Sen under veckan ska jag städa hemma... SUCK! hatar verkligen det, men det behövs och om inget händer till helgen blir det landet, ska odla lite tomater o annat. så det blir att sitta i jorden, kanske får igång nåt. Ska försöka hinna med några promenader i veckan, och gå till FT. Kommer kännas konstigt när Stephanie inte kommer vara där! BUHU!

Men men ska ställa mig i duschen och bli lite fräsch, men innan ska Totte få sig ett nyp ;)


Kommentarer
Boel

Glömde att gratta Er igår till Era 2 år. Men säger grattis nu och hoppas på många underbara år för Er.

2009-04-13 @ 13:03:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0