Nedräkning: 5

Blir galen! Vaknade runt 9 och va uttråkad! Hela gårdagen gnällde jag och idag kommer det bli likadant! Fy fan säger jag bara! Den här veckan har redan kännts som 9 månader och det har bara gått 2 dagar av den!
Vädret gör inte saker bättre, för då hade man kunnat sitta i solen med en glass och sola lite, men nej, det går inte... Och att Totte jobbar kväll gör det inte heller roligare! Jag blir galen av att bara vara! Jag vill göra nåt men har ingen ork.
Totte tycker nog jag är en riktig pain in the ass just nu eftersom jag bara gnäller o gnäller.

Igår så städade jag, vilket jag tokångrar nu, för det hade jag ju kunnat göra idag... baka orkar jag inte, för då måste man städa efter sig + gå o handla.. som jag egebntligen borde eller måste. För jag måste ha mjölk..

För att lägga till lite mer gnäll så vet jag verkligen inte vad jag ska äta till middag, min fantasi är som bortblåst. Funderar starkt på att beställa en pizza sen, bara för att!

Nej nu får hon fanimej komma ut! Annars kommer väl alla bli galna på mig eftersom jag bara gnäller =P


Man säger en rädd kanin, en rädd häst men vad säger man om råddjur? Ett rätt råddjur? Haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0