Landet....

Åker snart till landet och ska äta där, ska bli mysigt! Får se om vi stannar över natten, inget bestämt ännu, väntar tills Totte kommer hem...

Imorgon ska vi till BM, ska träffa en annan den här gången, jag hoppas verkligen hon är bättre! Annars vet jag inte vad jag ska göra, haha! Skrutt mår bra, rör på sig som vanligt =)

På Fredag ska Totte o jag till en gammal arbetskamrat till honom o köpa ägg, sen om vi har tur har det kläckts små kycklingar, och de vill jag verkligen se och hålla i, och sen blir det nog landet hela helgen =)

På Söndag firar jag och Totte 2 år tillsammans, jättemysigt! Kan inte fatta att det gått 2 år sen vi blev tillsammans, och att vi väntar barn ihop! Kan inte få in det i huvudet.
Men jag är helt överlycklig att jag har den människan i mitt liv, han har hjälpt mig så otroligt mycket. Han finns alltid brevid mig när jag behöver det. älskar honom så otroligt mycket, kan ibland tänka på vad som hade hänt om jag inte hade följt med ut den kvällen till Mirran, vad jag hade vart nu. Att en sån jobbig tid jag hade vid det tillfället gav något så bra kan jag inte fatta. Jag kommer fortfarande ihåg kvällen vi blev tillsammans. Vi skulle precis somna nästan och så säger Totte; Jag vill kunna presentera dig som min flickvän och jag svarade; Men gör det då? Haha, ja så gick det till när vi blev tillsammans.
Dagen efter trodde jag att jag hade drömt allt och va tvungen att fråga om det verkligen hade hänt, och det hade det ju!

En annan sak jag minns är på Tottes kusins student, jag följde med Robin dit och självklart va ju Totte där. Vi satt vid samma bord och hade jättekul, jag trivdes verkligen i hans sällskap redan då!
Sen träffade jag honom typ 1½ år senare hemma hos Robin på en liten "hemmafest" och jag kan inte förklara men jag kände nåt redan då =)

Som sagt är han en speciell person och jag kan inte leva utan honom. Det är han jag vill gifta mig med och bli gammal o grå med!


Har faktiskt kollat lite på lägenheter o hittat en 3a i Skogås =) Anmälde mig för skojs skull på den så vi får se om vi ens får komma på visning. Haha skulle vara jättekul, jag saknar faktiskt skogås lite även fast jag bara bodde där ett kort tag. Men än så länge låg jag 7a och man får får anmäla sig tills imorgon. Så man kan ju hoppas för den skulle bara kosta 700 kr mer än den vi har nu!


Kommentarer
Boel

Kan bara hålla med, en underbar person har du träffat och jag önskar Er alla lycka.

kram

2009-04-07 @ 16:21:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0