Just idag!


Börjar med och visa hur magen är i v38!

Skrutt har varit igång i typ 2 dagar nu, sträcker på sig och verkligen njuter i magen.. haha men det gör inte jag, så att säga! Visst att jag njuter när hon rör på sig, men inte när jag har en fot på ena sidan mage som sticker ut och en rumpa på andra...Det är sjukt va tiden har gått fort, tänk att det är 230 dagar sen jag fick reda på att vi skulle ha barn, 230 dagar!
Det är helt sjuk! Jag kan inte riktigt fatta att det gått så lång tid och att det är så kort tid kvar, visst att man kan gå över 2 v, men va gör det! JAG SKA HA BARN! Det är nästan det enda som snurrar i mitt huvud just; Vad behövs, vad behövs inte, hur ser hon ut, hur kommer förlossningen bli, vem är hon mest lik, vilken ögonfärg får hon, vems leende får hon?!
Jag hoppas verkligen hon får Tottes leende, älskar hans bussmile, det går inte att motstå! Det är så underbart, och om hon får det kommer jag ha jättesvårt att skälla...! haha..

Idag har dagen vart lugn, träffade farmor i centrum, vi åt lite och så, det va trevligt! Kommer nog träffa henne på lördag då jag ska med min mamma till min kusin och fira han och Ronja..
Jag inhandla par skor, jättefina, behövdes verkligen så nu kan jag slänga mina gamla på skroten, för där hör de hemma! Köpte en tunika också, imorgon blir det nog en bh, behöver det, den jag har nu är också redo för skroten ;P

nej men nu ska jag gå och pussa på min man, kanske nypa honom ibröstvårtan, får hoppas han inte hinner läsa det här innan bara ;) Tudelooo




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0