Heldag igen

Vilken natt! Skrutt skulle verkligen inte sova! Hon ville helst ligga o snutta på mina bröst, vilket inte gick eftersom det gjorde så ont, så efter ett tag somna hon på min mage, men vakna sen, då märkte jag att hon hade kissat på mig! Haha, Vi hade tagit av allt förutom blöjan på henne så hon skulle ligga hud i mot hud och så va blöjan förstor så det läckte. Som tur hade jag en tshirt som var nervikt, så allt hamna på den. Efter lite om o men så somna hon äntligen på Tottes mage och vid 3 tiden inatt kunde vi flytta över henne från Totte till sin plats i vår säng.
Sen vakna hon en gång till men somna om ganska fort efter att fått mat.

Idag va vi på återbesök på Danderyds, Skrutt hade gått upp 150 gram sen i Lördags vilket va bra enligt sköterskan, sen fick vi svar på massa frågor som vi gått och oroat oss för, så hela morgonen va egentligen kaos! Vet inte hur många gånger jag började böla av  minsta lilla sak. Suck. Men när vi hade fått svar på alla frågor slappnade vi av och skulle egentligen åkt till Tottes morfar, alltså Elsas gammelmorfar, men han va inte hemma så vi bestämde oss för att åka till mitt jobb, mammas jobb och hälsa på. Efter det åkte vi förbi Tottes jobb och hälsa på. Alla tyckte hon va helt underbar.

Sen kom vi hem, Totte gick till apoteket och köpte nappflaska till Skrutt eftersom vi ger henne ersättning i en medicinmugg och det är jättejobbigt, speciellt på nätterna. Så då blir det nappflaska + att jag slipper känna mig fast när jag ska ut, vill inte sitta ute nånstanns med en mugg o mata henne med, speciellt om hon är envis och inte vill äta ut muggen.

Ikväll har vi tagit det lugnt, ska sova tidigt, efter hockeyn, sov ca 30 minuter tidigare, vilket va skööönt!


Skrutt i Tottes knä


Kommentarer
malin

Det var den sötaste lilla tös!! Verkligen helt underbar!!

Men berätta Marie, hur gick förlossningen? Fort har jag förstått?

2009-04-28 @ 08:11:07
Zandra

Hej

Har hittat din blogg nu, tjohooo! Vad fin hon är lilltjejen. Nu längtar man bara om möjligt ännu mer efter sin egna lilla.

Hoppas vi ses snart!

2009-04-28 @ 10:44:37
URL: http://brollopsplaner.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0