forsättning

Det blev en promenad iaf, solen kom fram och jag fick tråkigt =) Men det va jättemysigt, vi gick till ankdammen och gick runt ett varv där, sen blev det att sitta lite i solen tills det var dags att gå till centrum. Där köpte jag ny bh och sen lite grejs på sabis till middagen. Träffade på Maria från Future teens och vi gick till donken och jag köpte mellan milkshake och en liten pommes och så satte vi oss i solen och njöt =)

Sen blev dte middag, mozzarellakyckling med limecreme fraiche och kokt ris med en mozzarellasallad, yum! Sen fick vi ryck att åka till Kungens kurva o handla godis, haha så det tog oss 15 minuter att ta reda på om de hade öppet.. innan vi åkte. Handla godis för 200 kr! helt sjukt mkt man fick. Me hälften av mitt ska ner i min bbväska, undra hur länge sen kommer finnas där i ;)

Nej men nu ska jag vila, efter 2 timmars promenad är jag helt slut, och imorgon ska jag förbi Berit och ge Tage spruta, eftersom hon ska till sjukhuset o grejja. Sen åker vi till landet och är där heeela helgen och bara myser!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0