Dagen...

Det blev en prommix från Babyland idag. Handlade 4 st snuttefiltar, JÄTTESÖTA! Nässug och mjölkuppsamlare, så man slipper kasta bort mjölk som läcker sen. Gick förbi centrum o handlade panodil zapp och alvedon och såg att det mesta jag handla på babyland va betydligt billigare på apoteket! Köpte min glass och gick hem, sen dess har jag bara slappat. Orkar inge mer liksom. Har gått från soffan till datorn hela dagen... suck!

Men imorgon blir det andra bullar! Ska äta thai vid globen, sen på kvällen ska vi till Årsta o äta middag och efter det blir det landet. Mysdag helt enkelt. Måste förbi Åhlens imorgon också o handla lite mindre kläder, om vi nu får en liten bebis...

Imorgon är det bara 2 dagar kvar tills hon är beräknad, helt sjukt va tiden har gått fort! Jag längtar så himla mkt efter henne, vill se hur hon ser ut, vem hon liknar mest. Hur hon är. Jag vill veta allt!

Totte kommer om typ 1 timme, längtar så otroligt efter honom! Hatar när han jobbar kväll, men som tur är det bara 4 dagar var 4e v tror jag, så det är inte ofta. Det är värre när han jobbar helg! Men när han kommer, så ska han få 100 miljoner pussar!


Kommentarer
Tess

Hoppas du hittade allt du behövde på babyland. Nu har jag sålt alla de grejer som jag hade ute på blocket, så du vet det. Spännande att det bara är två dagar kvar. Men det kan ju ta längre tid som sagt. Vilket jag önskar att det gör, jag hejar fortfarande på mitt datum. Heja lilla skrutt, håll dig inne ett tag till!!! Ha det gott. Kramar Therese

2009-04-17 @ 10:40:29
URL: http://tessalonka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0