12 dagar kvar, känner inte av något!

God morgon, ja, den va faktiskt god =) Solen sken in i fönstret och fåglarna sjöng. Det är vår!Fy fan vad jag har längtat efter våren! Nästan lika mycket som julafton ;)

Idag ska jag tillbringa tid på balkongen, måste ta mig till centrum för att handla lite fikabröd till mig och Berit. Vi ska inviga vår fikastund på min balkong den här gången =) Ska bli iaf lite brun, för just nu ser jag ut som ett spöke!

Det blir ett kort inlägg idag + en magbild =) tycker jag är enorm nu haha!


Du är på dag 268 av 280. (95,7%).
Du är i vecka 39.
Du har gått 38 fulla veckor och 1 full dag (v38+1).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Sön 19 apr 2009
Du har 12 dagar kvar till beräknad förlossning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0