höstväder.....

Har börjat märka att det verkligen blivit höst, vart tog hela sommaren vägen, vart tog alla fester och grilldagar vägen? Vad hände med alla vakna sommarnätter med prat och rosévin? De bara försvann, det blev bortglömda en än gång för att återupptas nästa år eller?

Jag är glad för sommarn som varit, vissa saker vill man självklart ändra, men nu är det försent, Hade velat umgås mer med vänner, fmailjen och Totte. Mysa mer, vara mer på landet och njuta av alla mygg ;)

Igår storhandla vi verkligen! För 1300 kr! Hoppas det räcker länge, ha! Men vi kom hem, jag lagade mysmiddag, potatisgratäng, mums! Det slutade med att Matte kom upp, sänkte några öl och jäger med Totte och en sväng till kinesen på torget för att spela bort 300 kr. SUCK!

Idag ska jag till china Station och va med på barncancerföreningens grejsemojs. Vet att kanske Mc klubben i huddinge kommer :) naaaaj.

Sen drar jag och mamma till Globen och kollar på män med 170000 andra kvinnor på ladies night!



OVER AND OUT/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0