Enköping och läkarbesök...

Igår tog jag och Berit en roadtrip till Enköping och träffade Birgit och kollade på hennes katter och hundar. Blev blixtförälskad i en av hennes valpar, Alfons, som va till salu och ingen ville ha honom, vilket jag inte kan förstå. Han är helt underbar, låg i mitt knä och gosade.

Idag ska jag på läkarbesök, lämna urinprov, sen vet jag faktiskt inte vad mer jag ska göra haha. Men jag ska ta med alla papper jag har från läkare där det står vad de gjort. Sen blir det att stressa till jobbet, börjar egetligen 4 men jag kommer inte hinna men jag behöver inte 2 timmar på mig att duka upp för 8 personer :)

I tisdags va jag hovis, det va det värsta jag vart med om, stressigt att behöva hålla reda på allt, eftersom man har ansvaret över vad som händer. Sen dessutom så  va de 2 jag jobbade med nya o kunde inte rutiner eller vad allt skulle stå.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0