Uppdate:

Emma skriker i badrummet nu när hon får det ursköljd. Idol är på tv och jag är mätt på chips. Ikväll är det Abba-tema och det är det första riktiga hela programmet jag ser av idol den är säsongen. Jag har liksom missat alla andra pga jobb o andra saker. Men jag lider inte för det. Jag tycker det ändå inte är så bra.
Jag har nästan ätit upp en hel påse chips själv och Robin o Emma har hjälpt till lite men de har haft sina egna påsar. Sen har jag druckit upp en nästan hel päronsoda. Men det kan vi räkna som min middag, för det blev bara 2 mackor med ost o skinka på. Okej! Jag åt Mc Donken till frukost o lunch. Haha. Men jag orkade inte stressa i mig frukost innan vi åkte o när vi va klara va jag nästan svimfärdig. 

Men nu ska det bli ändring på det för nu har vi ju mat hemma jag o snutt. så det känns bra.


TUDELOOOO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0