Update;

Jag blir galen, jag förstår inte hur folk får ihop sin ekonomi. Jag har verkligen pengaångest varje månad, Ska lönen räck till räkningarna, ska jag kunna köpa nåt till mig den här månaden, kommer vi få nån mat? Och så finns det de som köper lägenhet och är massa år yngre än mig, eller ja 2 iaf, men hallå, hur får de råd!?

Jag vill ha ett fast jobb, där jag får ut en fast lön varje månad, så jag slipper att räkna ut varje månad, hur mycket jag få över efter räkningar o mat. Så jag slipper fundera på om mobilräkningen kan bli betald eller om jag har råd att köpa busskort.

NEJ! nu vill jag bara att Totte ska komma hem så han kan krama på mig, för jag får panik snart!



Kommentarer
Boel

Gud vad jag skulle vilja hjälpa dig så att ditt liv blir lite lättare. Men jag tror att det kommer att ordna sig på något sätt. Vem vill inte ha gott om pengar och inga skulder så att man kan känna att man orkar med och inte hela tiden behöver oroas sig. Förstår precis hur du känner det.

Kram

2008-10-31 @ 08:17:45
Totte

Allt löser sig, Jag lovar.

Puss

2008-10-31 @ 16:21:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0