Söndag

Helt slut efter igår, det va värsta festen, hade velat gå själv om jag kände henne o kunde dricka, haha. Det va sprit, människor och musik, min smak av fest :)
Men jag stod i baren, blandade drinkar o så, det va hemskt mycket att göra, det fanns vodka, rom, gin, persikolikör o cointrau, men i vid halv 12 fanns det typ bara vodka, likören o cointraun kvar, haha och vid 10 typ va en av värdinnorna tvungna att handla med groggvirke, för det höll på ta slut. Ja, men annars va kvällen lyckad, slutade halv 1 och gick därifrån med ont i höften. Som vanligt när jag står eller bär för mkt =(

Idag ska jag städa lite, o tvätta. usk, hatar att tvätta. men men

Imorgon ska vi till Ikea o köpa en ny säng, Yeah! Äntligen en större säng.

TUDELOO


Kommentarer
Totte

Du har varit underbar idag. Puss

2008-10-26 @ 19:31:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0