Seeeeg!

Idag var det tänkt att jag skulle träffa Robin men jag somnade igår med migrän och sen så vakna jag med på morgonen och den gick aldrig över föräns vid 17 tiden.

Just nu vet jag inte vad jag ska tänka, en kompis till mig, jo jag kallar henne kompis för jag tycker och är schysst, rolig och man kan snacka med henne. Men hon är igenom en jättejobbig situation just nu, och visst att vi aldrig snackar så mycket som jag egentligen skulle vilja så hoppas jag hon vet att hon kan snacka med mig, fast hon har sina andra kompisar.

Men just nu mår jag ganska bra, är trött hela tiden, vet att man är det men jag hatar verkligen att vara trött. Jag tänker bara tillbaka då innan jag fick reda på att jag va sjuk för då va jag jämt trött.

Imorgon o på lördag ska jag jobba, det ska bli skönt.


Jag har funderat massa på att bara ge upp ibland, bara gömma mig under täcket utan att gå upp, eller jo, när jag behöver gå på toa och äta, och sen skippa prata med någon alls. Men jag kan inte göra så, jag har ansvar att ta nu, vilket är jättejobbigt, vissa dagar orkar jag inte med de, eller så gör jag det för jag måste, men andra dagar tycker jag faktiskt om att ha ansvar. Och snart blir det massa mer ansvar, vilket jag vill klara. Och jag måste.

vi hörs


OVER AND OUT/M




                                                             Älskar dig allra mest!
 


Kommentarer
Boel

Vet att Ni kommer att klara allt detta. Ni är två underbara människor och det kommer att gå bra med stöd från andra. Vet att det ibland kan vara svårt när inte den ena dagen är den andre lik, men det blir bättre.



kramar

2008-10-03 @ 14:38:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0