fredag!

Jag trodde att det skulle bli jättelugnt igår, men ack nej. Det va sådär halvlugnt, det va mest stressigt i början då jag skulle hinna äta, skära morötter o gurka i stavar, koka korv och byta om på 1 timme, så det blev äta o skära stavar, sen koka korv, och under den tiden byta om. Jag hann exakt, men blev inte så speciellt mätt.
Kom hem vid 21:30, fick sällskap av mamma till handen.


Somnade vid 23:30 tror jag, va tvungen att sitta uppe och varva ner innan jag kunde somna. Sen så har jag vaknat massa gånger men kunnat somna om :)

Vaknade vid halv 10 och kunde verkligen inte hålla ögonen öppna, så det blev att halvsova till halv 11.


I kväll ska jag och Totte till landet, myys, sen imorgon ska jag, mamma o pappa åka och fira Tims 11½ årsdag. Har träffat honom några gånger och han är verkligen en stark människa; http://timpa.blogg.se/ . Så jag ska göra ordning en potatissallad till mig, mams o paps, för på kvällen ska man ha med sig egen middag,
Ska bli kul, får träffa Jennifer igen o så hennes mamma Kicki :)

Nu måste jag byta om innan pappa kommer o hämtar mig, vi ska käka lunch!

OVER AND OUT/M



Kommentarer
RRRRR

ofta man firar någons 11½årsdag? :P

2008-10-17 @ 15:49:21
Kicki

Trevligt Marie, då ses vi oxå ;)! För våran del blir det nog en klassisk pasta sallad, tror jag. Kanske med tonfiska i. Fantasin är på sparlåga, ganska skönt när ekonomin är det samma.

Ha de bra så syns vi på festen.

Kram

2008-10-17 @ 23:35:50
URL: http://kilden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0