Totte

Jag tror, eller jag vet att jag har världens bästa sambo! Han är helt underbar. Vaknade imorsen och kollade på mobilen, där fanns ett sms och att jag skulle kolla i nedersta lådan i mitt nattduksbord, och där låg 500 kr, och jag fyller inte ens år! Han hade läst mitt sneaste inlägg och tyckt synd om mig. Så imorgon ska jag köpa mys till oss, men vad det blir är hemligt :) och så ska jag laga god middag och bara mysa med honom, eftersom båda han o jag och lediga.

Ja riktigt älskar den mannen!


Kommentarer
Boel

Det visste du väl redan att han är den bästa man kan tänka sig. Du har haft en jätte tur och det har även han som träffat dig.



Kramar till Er bägge

2008-11-03 @ 08:06:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0