TORSDAG

Grattis till mig! Ja nu är jag 21 år! Det känns precis som vanligt faktiskt.

Har fått mammabyxor av Berit + en jättefin rosa body till Skruttan. =) Sen av Totte fick jag parfym som luktar fabulase!
Av Tottes mamma o pappa fick jag en glassmaskin! YAY! Så nu blir det massa glass framöver. Av robin fick jag badsalt mm. Jag är störtnöjd.

Uppdatering: Ikiepresentkort 1000 kr + HM presentkort 1000 kr. Av Totte =) HM presentkort 200 kr Stoffe, HM presentkort 500 kr mamma o pappa!  

Har spelat xbox hos Berit, zonic va jättesvårt. Haha, sen fika vi med tårta full med e-ämnen,(minst 17 st)
Sen när jag kom hem, så började jag städa klart, alla grejjer förutom 2 saker åkte ner i källaren, så nu har vi massa plats! Soffan är jättemysig"

Snart ska vi till Oleareys och käka mat! YUM jag ska ta potatisgratäng :)


TUDELOO


Kommentarer
Jennifer :)

du gillar hm va ;) fniss

2008-12-01 @ 16:57:40
URL: http://madeinkreta.devote.se
marko

hejsan! såg att du ville ha design

tyvär så är den redan tagen med om du addar mig på

[email protected]

så fixar jag en design till dig



Grattis på 21års dagen :)

2008-12-01 @ 21:36:13
URL: http://naure.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0