TISDAG

Jobbat idag, vilket gick bra. Hade först ingen lust att åka in, men allt gick jättebra! Det va lugnt, sen va Robin istan så vi tog macke på café 60, det va mysigt =) Vi satt o snacka o planera festen på lördag, som jag känner mig überstressad inför, eller bara hela lördagen egentligen. Har skrivit en måstelista på vad som måste göras, och det är typ städa imorgon, handla lite saker, och innan det ska jag till MVC. Sen vet jag inte alls vad jag ska vara, så jag är sjukt stressad inför det. + På dagen på Lördag kommer min släkt hit, och till det ska jag hinna baka! HAHA Fattar inte varför jag tar på mig så mycket =S Men bakningen får jag göra tidigt på Lördag, eller Fredag, hmm.. hur länge kan maräng stå? FAN!

Nej men nu ska jag sova, ska hinna med mycket imorgon =)

TUDELOO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0